Hell of a jobs : Bloggen is springlevend!

Dat was flink balen, zeg.
Stond ze daar toch even voor schut.
Ze moest ook nog eens dringend naar het toilet.
Dat had ze nou altijd, als ze zenuwachtig was.
Hoe heette die eikel nou, o god alsjeblieft, ik zal de rest van mijn leven
een braaf meisje zijn, koop alleen nog fairtrade en zoen nooit meer met vreemden…

Maar het kwam niet.
God was er nooit als je hem nodig had, die les had ze al eerder geleerd.
In tegenstelling tot de juf, die nu iets tegen haar zei.
Altijd als een leerling met de mond vol tanden stond, dachten ze dat je
een blackout had. Lachen man. Alleen was het nou niet zo grappig.
De hele fucking klas staarde haar aan.
Ze moest iets doen. Diep ademhalen. Toen liep ze naar voren en maakte het V-teken.
God is dood en zijn Apple ook –  Maar wij bloggers blijven!
Amen!
Triomfantelijk liep ze terug naar haar plaats, haar spreekbeurt een groot succes.

22 thoughts on “Hell of a jobs : Bloggen is springlevend!

  1. Ha, OBA-er! 🙂

    We blijven natuurlijk doorbloggen hè, al is het misschien tegen de stroom in…

  2. Joost jij was er ook vroeg bij
    wanneer zeg je drumm, ik ken deze niet
    volgens mij verandert de nederlandse spreektaal
    sneller dan wij oudjes kunnen bijhouden:)

  3. Begrijp ik goed dat jullie allemaal iets schrijven voor het een jarige bestaan van OBA. Ik ben te lang niet geweest. :^)

    Je moet er maar opkomen!

    • kijk eens op de voorpagina van OBA
      je mag het invullen zoals je wilt geloof ik, als het maar deze titel heeft
      bloggen is springlevend!

  4. Tja, tegen de stroom in met een mond vol tanden en dan ook nog zoekend naar het toilet.
    Het kan niet erger… 😎

  5. Als een lekker eigenwijs persoon blijf ik dus echt onafhankelijk, heb mijn eigen blogs gemaakt en ben tevreden zoals het is.
    Nee geen oba, daar zitten teveel personen die ik niet op mijn blog wil, moet ik ze weer gaan bannen.:-)

  6. Mooi stuk! Maar ik blog puur voor mezelf, omdat ik mijn hoofd zo vol komt te zitten als ik het niet doe! En omdat ik al schrijf zolang ik t me kan heugen. Wie schrijft die blijft

Plaats een reactie