de titel ik heb een footbal wedstrijt ferloren

de titel ik heb een footbal wedstrijt ferloren

ik heet bert
ik heb vandaag een footbal thuiswedstrijd tegen svv gehad
en ik kan goed keepen en ook goed in het veld spelen en ik ben vandaag
keeper geweest en in mijn groep zit iemand die op mijn school zit en
in de tweede helvt rende ik om men tegenstanders heen met de bal om
te skoren maar jamer het is niet gelukt omdat er iets mis ging wat weet
ik heelaas niet maar het was wel leuk op het laatst gingen we
penelties nemen maar jamer heeft svv gewonen met
2 – 12 en wij heben verloren

25 thoughts on “de titel ik heb een footbal wedstrijt ferloren

  1. Geeft niks hoor, Bert. Hopelijk heb je wel veel plezier gehad en gewoon lekker blijven trainen dan komt de winst vanzelf een keertje. Succes, knul!!

  2. Ben meer dan 70 jaar geleden en veel korter lange tijd keeper geweest en kan er nu nog zelfs in slecht Nederlands van dromen. Heb mijn beide zoons van de f-jes tot de seniorenelftallen langs de lijn schreeuwend begeleid, tot ze zeiden “Moet dat nou,Pa?” De ene was erg balbegaafd en om je rot van te genieten. De ander wat motorisch moeilijk, hield ondanks mijn aandringen, dat het niet hoefde, stug vol en raakte zijn motorische problemen na een aantal jaren volledig kwijt..dus dat was genieten met wat haken en ogen..En nu hebben ze hun voetbaltijd ook al weer op wat veteranenzaalvoetbal na gehad! Heerlijk toch, dat foetballe!? En Bert is toch Faf, hé?

  3. kheb nooit gefootbalt. Wel als 6-jarige een briev naar opa gesgreven. Over de ‘varks’ en ‘de zon schient’. Jaaaaren later ik was 12 liet opa die brief trots zien hij had hem al die jaren bewaard.
    Ik schaamde me dood en scheurde hem doormidden …… waarna opa snel de stukken van mij afpakte….

  4. @Kitty, Nanda, Stefania, Johan, Blewbird, Ingrid, Aad, Fulpsvalstar, Joosttibosch,
    Galmiers, HHH, Ramirezi en Catharina,

    namens de auteur wil ik jullie allen bedanken voor jullie hartelijke en soms hilarische
    reacties, de auteur zelf ligt in bed en had een drukke én enigszins grieperige week:)

    hij vond het erg leuk als gastblogger op te treden en was verrast door de vele spontane
    reacties!

Geef een reactie

