De kleuren van mijn vaas

.

.

geinspireerd door:  Glaswerk
18 thoughts on “De kleuren van mijn vaas

    • dit is een foto door mijn zoon genomen,
      hij fotografeerde eigenlijk iets anders, de bolling van de vaas
      kwam per ongeluk uitvergroot in zicht,
      ik zag het toevallig en dacht: niet weggooien, kan ik misschien in het bewerkingsprogramma
      iets mee doen:)

  1. Glaswerk,
    van de abacadabra rond jouw foto snap ik zelfs geen schijn
    maar moest wel aan die foto denken,
    toen ik het mislukte fotootje van mijn zoon ontdekte in de fotostream
    gelukkig weet de digitale bewerkingsprogramma uitstekend gebrek aan kennis
    en kunde te verdoezelen:))

  2. Dat ziet er leuk uit Assyke. Laat je zoon maar schuiven met se camera, hij wordt vast nog eens heel beroemd (je moet eens aan Glas vragen hoe dit heet, hij weet dat soort dingen ๐Ÿ˜‰ )

    • Francois, wat moet ik vragen?
      Alleen de kleuren zijn echt afkomstig van de vaas, het zonnetje en de belletjes komen uit de trucendoos van het fotobewrkingsprogramma:)

  3. Nou feliciteer je zoon maar, met de abstractie die hij in zijn foto’s weet te leggen.

  4. Wat is dit mooi, zoveel vrolijkheid!
    Groetjes Cristien.

  5. Leuke vaas, ook om zo neer te zetten tussen ander glaswerk, lijkt me. Ps. Ik heb m’n weblog (alweer) onder handen genomen en heb weer goede voornemens. Kom je snel eens langs?

Geef een reactie

