Schilderen met de Iphone

 

19 thoughts on “Schilderen met de Iphone

  1. als je een iphone hebt kan ik mij voorstellen dat je alles uitprobeert, per slot van rekening zijn we kinderen van onze tijd, vorige eeuw of niet.Ook ik schilder uit een tube en met kwast. Het goede handwerk.Maar dat betekent niet dat ik mijn smartphone niet gebruik.
    Mooi gedaan, Assyke. Groet!!

  2. creatief zeg!
    kon ik mijn kozijnen maar van een nieuwe laag verf voorzien met een swipe over mijn smartphone…

  3. Het is een prachtig sfeerbord, hoe je het doet ontgaat me, ik haal de snijbonen nog door de molen, zo ook de koffiebonen en de bruine bonen geven me veel gas, met andere woorden, ik ben ergens blijven hangen…..

  4. Pingback: Uitleg Iphone fotobewerking « Assyke's Blog

Geef een reactie

