Bla di bla en au + Update Botje

Te enthousiast getraind of te zware boodschappentassen gedragen? Wat de oorzaak ook moge zijn, met mijn linkerpols is al een dag of acht  iets raars. Als ik mijn pols buig dan komt er een botje tevoorschijn tussen arm en hand (de pols). Het viel me eerst niet eens echt op, totdat het pijn begon te doen. Desondanks door getraind en daarbij mijn linkerhand zoveel mogelijk ontzien.

Ik hoop altijd dat dingen uit zichzelf over gaan. Want de gang naar de huisarts, daar zie ik tegenop. De natuur een handje helpen heb ik ook geprobeerd. Maar het botje was niet op zijn plaats te krijgen. Ik baal als een stekker, want de crosstrainer ligt nu te verstoffen en ik heb de koelkast weer ontdekt.

Het is erg. Terwijl ik dit zielige verhaal typ lepel ik een hemels kwarktoetje naar binnen. Sommige mensen zijn onverbeterlijk. En helaas behoor ik tot die categorie.

 

 

Update Maandag 5 maart

Volgens de huisarts was het idd een ganglion. Deze cystes kunnen uit zich zelf weer verdwijnen. Doen ze dat na lange tijd niet en veroorzaken ze pijn en ongemak dan is een spuitje of een operatie een optie.

Ik mocht gewoon door trainen zolang het ding niet verder uitgroeide.

 

18 thoughts on “Bla di bla en au + Update Botje

  1. Is het wel een botje, kan ook een ander dingetje zijn dat er op lijkt, vocht, ontsoken ietsje, hoe dan ook even de huisarts laten kijken is niet verkeerd 😉

  2. Een bottenkraker voor je pols-hand lijkt me niet zo erg als een kraker voor je nek. Ik herinner me nog goed dat mijn dochter keihard nondeju riep toen haar nek gekraakt werd….ze is nooit meer naar die man toegegaan.
    Beterschap !

  3. Weet je wel zeker dat het alleen een botje is? Op de foto krijg ik de indruk dat je hand los zit. Kwarktoetjes willen daar soms wel bij helpen 😉

  4. Zou toch eens bij de dokter langsgaan, niet dat ik zo snel ga, maar het hoort toch bizar.
    Ja hoe meer lekkers er in de koelkast zit, hoe meer je de deur opent!

  5. Lieve allemaal
    mijn excuses voor het late reageren

    vanmiddag een afspraak bij de huisarts
    en Selma, ik heb even gegoogled op die ganglion,
    het lijkt er op dat dat het is, gezien de afbeeldingen

  6. Als zo’n botje uitsteekt en pijn doet is er toch iets mis…
    De gang naar de koelkast… hij staat ook zo dominant in de keuken… Je kan er haast niet aan voorbij lopen 😉
    Sterkte!

    Groet,
    mennoG

Geef een reactie

