Digi Zen

15 thoughts on “Digi Zen

  1. Het is ook een soort mandala, weliswaar geen cirkel, maar voor het doel, mediteren, je geest tot rust brengen, hetzelfde.

    Het is harmonieus in de keuze van kleuren.

    • athy
      fijn te horen
      had geen idee dat jullie het mooi zouden vinden
      het stelt zo weinig voor, dat digitale gepruts,
      maar het is heerlijk om te doen!

      • Assyke, ik heb ze getekend, geschilderd en geborduurd.Leerde het zelfs mijn oude moeder en mijn vader was zo trots op haar werk dat hij het liet inlijsten.Beide ouders leven allang niet meer,maar haar mandala’s hangen in de huiskamer van het bejaardenhuis.Groet!!

  2. Ik ben met de thema’s aan het experimenteren (kijk maar ;-), maar jij kunt er ook wat van! Digi Zen (‘digizen’ zou een super blognaam zijn) puur!

    • bij jou kom ik altijd even langs,
      ik denk morgen bij het eerste bakkie
      lekker wakker worden bij zee en strand

      of ga je me choqueren met al te gewaagde experimenten?

    • ssssstttt…
      is nergens voor nodig…

      wat was je vergeten,
      hun brokjes en hun verse water?

      ze kunnen vast zelf wel bij de kraan…

    • assyke de oproep die ik onlangs in een blog deed herhaal ik vandaag of morgen nog en keer.
      voel je vooral vrij …..
      alleen doen als het je aanpreekt er tijd voor hebt en je er echt zin in hebt natuurlijk!!!
      groetje

Geef een reactie

