15 thoughts on “Hotmailaccount opheffen

    • Adriano
      het is gelukt, het account blijft nog wel een paar dagen actief
      heb ik begrepen, maar daarna gaat ie als het goed is definitief uit de lucht

      heel erg bedankt!

    • deze is inderdaad overzichtelijker, want ze waarschuwen je ervoor niet opnieuw in te loggen, wat ik wel
      heb gedaan toen ik zojuist de account had opgegeven, via antoine zijn site
      toen werd hij gewoon weer geactiveerd, sterker, ik werd opnieuw welkom geheten!
      heb vervolgens alle handelingen opnieuw herhaald. Nu niet zo stom zijn opnieuw in te loggen, om te checken
      of ie wel opgeheven is:)

  1. Je kan nl ook mails doorsturen naar andere accounts en/of berichtregels instellen om goed te filteren.

    • Grutte pier,
      ja heb een poos terug mijn hele hotmailaccount overgeheveld naar een gmailaccount
      toen er van alles mis was met hotmail

      dat van dat filteren begrijp ik niet, maar er zullen wel meer functies zijn
      die aan mijn neus voorbijgaan:)

  2. Logisch toch.
    Je stapt toch ook niet op de fiets die je verkocht hebt om te controleren of die wel verkocht is.
    Daar kun je zelfs de grootste moeilijkheden mee krijgen.

    • nou ik moet zeggen, dat ik mij slechts met de grootste moeite kan
      weerhouden om niet opnieuw een check uit te voeren
      ja, je bent een controlfreak of je bent het niet
      nee, en ik vind het niet logisch!

  3. Gelukkig is het nu geregeld. ik heb er een stuk of vier. Als je ergens opnieuw witl beginnen waar je al eerder was (blogs bijv.) dan kun je niet meer met je oude mailadres aankomen.

    • klopt,
      dat heb ik meegemaakt met wordpress
      ik realiseer me nu ineens dat ik er veel meer heb dan zeven
      maar dat zijn accounts waarvan ik niet alleen het wachtwoord vergeten ben,
      ook het mailadres is door de geheugenzeef verdwenen

  4. Ik heb ook verschillende email accounts, voor verschillende doelen. Je kunt een auto-forward op zetten zodat de emails automatisch doorgestuurd worden naar een account, waar je dan alles kunt lezen. Vooral handig als je op vakantie bent en niet alle acounts apart wil controleren.

Geef een reactie

