Facebook als verlenging van je blog

Waar Facebook allemaal niet goed voor is: een klip klap reactieveld onder mijn status gisteravond heeft me ideeen aan de hand gedaan.

Thera suggereerde gister   De zwijgende man als Thema voor de opdrachten. Afgezien van het feit dat het me onmiddelijk aansprak, bedacht ik dat het ook leuk zou zijn, de korte een woordtellende sleutelwoord te vervangen door een titel uit meerdere woorden.

Voor de volgende periode wil ik een aantal titels opgeven waaruit men mag kiezen. Vanwege tijdgebrek, geef dat nou maar gewoon eens toe, zonder je daar schuldig over te voelen, wordt het een maandelijkse schrijfopdracht. Dat wil niet zeggen dat mensen met schrijfdrang (zo herkenbaar) geen meerdere bijdragen mogen inleveren. Gezien het feit dat het aanbod uit meerdere titels bestaat, maakt dat ook makkelijker.

Voor de periode 15 sept – 14 okt  de volgende titels:

– De zwijgende man in haar huis

– Vluchten in je onderbroek

– Als je trein te laat is

door medebloggers aangedragen titels:

– Altijd weer die herfstzon  (Simon Korving)

– Een Zucht Regen Tulpen  (Joshua)

 

10 thoughts on “Facebook als verlenging van je blog

  1. Dank jullie wel, er stond eerst in het log
    dat opdrachten konden worden aangedragen, dat was een schrijffout:)

    maar het komt leuk uit,
    ik heb nog plaats voor een aangedragen titel, dus wie een mooie heeft, kan
    er nog één indienen

    Verder blijft de opdracht zoals de afgelopen maanden, het liefst ook nu vergezeld van een afbeelding.

  2. Vorige maand door vakantie helemaal vergeten. Ook nu ga ik eerst een lang weekend weg, maar ik heb het lijstje overgeschreven en neem het mee (misschien duikt er tijdens het wachten op de trein ineens een idee op 😉 )

Geef een reactie

