Aanpassing Schrijfopdracht

Toen ik vannacht plaatjes uit mijn photobucketaccount zocht voor bij de bijdragen, zag ik al meteen dat ik niet voor iedereen een geschikt plaatje voor bij het verhaal zou hebben. Bovendien is mijn verzameling zelfgemaakte plaatjes niet bijster groot te noemen.

Bij deze dan een verzoek aan toekomstige deelnemers om zelf een afbeelding te voegen bij het gedicht of proza, dat mag van alles zijn, gedownload van internet, een zelf geschoten foto of tekening.

De mensen die al een bijdrage hebben geleverd, zal ik persoonlijk inlichten.

 

Dank je wel!

9 thoughts on “Aanpassing Schrijfopdracht

  1. Volgens mij doe je leuke dingen, maar kan ik het, wegens sporadisch bezoek zo hier en daar, niet echt volgen. Ik wil nu wel weer eens wat verder komen en iets schrijven. Plaatjes heb ik juist genoeg..Zit met dochter Lisa in ons fr. huis, en gaan later naar Italië. Het gras gedaan, de stervende duiven opgegeven…ga ik wat meer neuzen. Zou je me heel kort hier iets over kunnen vertellen? Ook goedemorgen, overigens:-) We gaan naar 2 brocantes, ondanks wat somber weer. Het is enslotte vakantie:-)
    michiel.kleisen@orange.fr

    • Chiel, ook goedemiddag:)
      het is eigenlijk heel eenvoudig, aan de hand van een trefwoord, dat elke twee weken zal wisselen, mag je een een verhaal (fictie/nonfictie) of gedicht inleveren (en uiteraard zelf plaatsen op je eigen site.
      Ik zet de linkjes dan in een blogbijdrage en later in een widget. Ook wil ik alle bijdragen op een apart blog voluit publiceren.

      Als extraatje kun je een afbeelding (foto/schilderij/tekening etc…) erbij inleveren, die zal ik in tumbnailformaat boven de bijdrage plaatsen.
      zie hier:

      https://hartenziel.wordpress.com/2011/07/15/startsein-eerste-steen-voor-een-serie-tweewekelijkse-schrijfopdrachten/

      geweldig als je meedoet, ben benieuwd!!!

      en oja, trefwoord voor nu tot en met 31 juli is Startsein

  2. Oh ja, dank en hopelijk doen er meer mee…

    Het is wel een raar woord hoor, hoe langer je erover nadenkt:)

    Maar je initiatief is lovend!

  3. Begrijp nu een beetje wat de bedoeling is, ik moet ook wel lachen en denk, waar haal je al die tijd vandaan? Knap van je en een super idee.

  4. Pingback: * STARTSEIN * « voelsprieten

Geef een reactie

