En vergeet de titel niet…

Moe ben ik.
Ben toe aan vakantie.
Aan zeeen en bergen, bossen en rivieren.
Stiltes en mensloosheid.
Uren zonder kindgeluid.
Wat hebben mijn zintuigen behoefte aan nieuwe zachte prikkels.
Prikkels die langzaam opkomen, die de scherpe verrassing achterwege laten.
Zonsopgangen met niemand achter en niemand voor mij...
behalve dan die ene schichtige ree...
Zij mag blijven en met mij genieten.
Van bijvoorbeeld de versheid die de eerste uren zo hongerig maken.
Zonder haar is het ook goed.
19 thoughts on “En vergeet de titel niet…

    • misschien wel binnenstebuiten:)

      lief had het erover de twee oudste mee te nemen op vakantie zodat ik wat kon bijkomen
      nu de goudpot leeg is, betwijfel ik of dat gaat gebeuren:(((

  1. Ja, zonder kinderen is heerlijk – een poosje – maar na verloop van tijd ga je je afvragen hoe het met ze gaat, wil je ze weer horen, krijg je een brok in je keel als je ze aan de telefoon hebt. Als moeder zit je altijd tussen twee werelden.

  2. pak de trein, assyke
    stap eruit in Beilen
    bel Volgelvrij (Marnix)
    of hij je komt ophalen
    en je hebt in zijn
    woonomgeving alle
    stilte die je
    maar wenst
    + verdwaalde reeèn

  3. mmmm ik kan me dat voorstellen ja, wel als het zo ver zuig het naar binnen neem het in je op en haal het naar boven als het je even téveel wordt:-)
    dat doe ik met de peel 🙂

    dag dag
    xxx

Geef een reactie

