Paper.li wie weet daar meer van?

Na een turbulente periode waarin ook het bloggen op een lager pitje is komen te staan, voel ik nu de behoefte nieuwe dingen uit te proberen.

Geinspireerd door ina en apiedapie´s krantje wil ik mijn eigen kijkdoos maken. Dat dat voor iemand als ik helemaal nog niet zo makkelijk is. daar ben ik inmiddels achtergekomen. Daarom hoop ik via dit blog mensen te vinden die bereid zijn mij te helpen bij de technische kant van de kijk en leesdoos, genaamd Hartenziel in een Autochtoon.

 

 

emailadres:       assykje@gmail.com

Bij voorbaat ontzettend bedankt!!!

assyke/assyma

10 thoughts on “Paper.li wie weet daar meer van?

  1. Hoi Assyke, dat paper.li is minder spannend als het lijkt. Het gaat namelijk volautomatisch. Het enige dat je kunt instellen is de frequentie (wekelijks, dagelijks etc.). Voor de rest selecteert het ding stukkies, links, video’s van degene die jij op Twitter volgt, en maakt daarvan een eigen opmaak, that’s all! Kan een aardige manier zijn om door je tweets te scrollen. En het staat stoer, zo’n Apiedapie daily ….

    • hahaha verzucht de blase geworden paper.li gebruiker!

      je zegt dat het volautomatisch is, betekent dat dat ik dan geen persoonlijke invulling eraan kan geven, niet iedereen die ik op twitter volg wil ik bijvoorbeeld op de paper.li account.

      de instructies op de paper settings vind ik helemaal niet zo duidelijk, wat je daar in die vakjes moet invullen om de gewenste blogger te kunnen binnenhalen.

      heb je mijn mail nog ontvangen?

      • Ja, ontvangen en beantwoord. Van mij word je niet zo veel wijzer, maar verderop geeft Ina een wat beter antwoord, zoals verwacht. Zelf kijk ik altijd net zo nieuwsgierig als mijn miljoenenpubliek wat er nu weer instaat.

  2. Misschien is behalve paper.li een van deze blogsites handig voor jou: Tumblr of Posterous. Daar kun je op een makkelijke manier dingen (links, tekst, foto, video, websites etc) met anderen delen.

    • Fokkio, dank je voor de tip.
      Ben wel eens op tumblr geweest om jos goedmakers te volgen, begreep er echter niet veel van, vond het juist erg ontoegankelijk
      maar dat was toen, ik leer elke dag bij:)

  3. Je kan wel thema paper.li kranten maken. Dit kan je doen aan de hand van lijsten die je op je twitteraccount gecreëerd hebt of aan de hand van hashtags.
    Je kan ook een paper.li editie van je facebook account aanmaken. De artikelen worden random door paper.li gekozen.

  4. Ook ik sta met de mond vol digibete tanden Assyke. Maar ik vraag verschoning want mijn hoofd staat even nergens naar.

    Ceesgegroetje

Geef een reactie

