Niet naar Malieveld…op deze poten

gaan…

of niet…

9 thoughts on “Niet naar Malieveld…op deze poten

  1. Och ooit heb ik iedere avond zo’n beestje bij het roken buiten gezien, was er aan gehecht geraakt en heb er een verhaaltje over geschreven. Nu ja, verhaaltje voor mijn doen een heel lang sprookje over een kikker. Mag ik linken? Zo nee, dan toch http://bit.ly/kDGhZ6

    • volgens mij is het een pad, want hij springt niet
      hij blies zich wel op toen ik hem aantikte
      weet niet of padden dat ook doen, maar hij weigerde beslist
      zijn plekje af te staan en nam een grootesk geforceerde houding aan
      leek me niet echt een gedrag voor een kikker

  2. Zo helder van kleur is een kikker en die kunnen zich groter maken bij gevaar maar ook gillen als een varken. Echt, je weet niet wat je hoort.
    Vraag het maar aan de kat. Groet!!

    • dacht dat kikkers wegsprongen als je dichtbij kwam
      deze was zo onbeweeglijk alsof het zijn tuin was en ik de indringer
      en waarschijnlijk was dat ook zo, hij woont er vast al langer dan ik

      • Ik heb geen idee, bij gedrag van kikker of pad,
        of verschil daartussen!
        Ken ze alleen heel klein,
        kikker of pad?
        ‘Al sla je me dood’.

  3. Wilde net zeggen: dit is een pad, die waggelen echt door het gras of wat voor ondergrond dan ook.
    Gillen als een varken?
    De brulkikker misschien?

    Een kroontje voor jullie vandaag en dan een kus:)

  4. Dat betekent dat er regen op komst is… hagelstenen misschien wel. Vandaar dat hij (zij) onder je schoen wegkruipt.

    Ceesgegroetje

Geef een reactie

