Verdeelde levens

We zijn rijk en beschikken over maar liefst twee huizen.
In het ene huis staan vooral een hoop dozen, gevuld en wel. De meeste niet voorzien van etiket. Spannende inhoud dus.
De benedenmeubels en de bovenkasten houden de gevulde dozen gezelschap.
In het oude onttakelde huis staat nog een koffiezetapparaat, een waterkoker, een wasmachine, een koelkast, een box, een wandelwagen en vier bedden. En last but not least heel veel niet nader te benoemen kruimelrommel.
Ik heb geen idee waar mijn kroost is. Die zijn ook verdeeld.

En ik…lig me nu uit te rekken…in de hoop dat morgen de spieren niet vast zitten. Want…ook morgen is weer een dag!

.

.

volgens lief wordt binnenkort de internetverbinding verbroken
ben benieuwd of ik het bloggen ga missen
denk het niet...of toch wel...ach nee...

of wel...
15 thoughts on “Verdeelde levens

  1. Juist die grote stukken zou ik eerst zo snel mogelijk in het nieuwe huis zien te krijgen vanwege de quality of life :-).

    • de banken en eetkamertafel staan er al
      en de keuken is daar ingebouwd dus niemand maalt om de ouwe koelkast, best sielig

      vin het best lekker zo, een leeg huis, even nog van genieten

    • nooit gedacht dat je zo veel werk op een dag kan verzetten
      net faf onder de douche gezet om vervolgens tot de ontdekking te komen
      dat al zijn kleren, dus ook ondergoedjes al in het nieuwe huis liggen
      dus toen mocht hij een tshirt en een zwembroek van zijn vader aan
      geen fototoestel bij de hand natuurlijk:))

  2. We gaan je dus een tijdje missen! Nou, laat je lief maar snel de verbinding in het nieuwe huis in orde maken. Maar hoe dan ook, veel succes, veel sterkte met alle drukte en gewenning. Zolang je je kindjes maar niet in een doos stopt. Heb het goed in je nieuwe huis. Groet!!!!

    • ik denk eerder dat lief het zich niet kan permitteren
      lang zonder internetverbinding te zitten, de meeste administratie verloopt via hotmail;)

  3. Ik denk niet dat je internet gaat missen, maar je zult je wel een beetje schuldig voelen om het feit dat anderen jou moeten missen. Maar daar is overheen te stappen. Succes met de verhuizing.

  4. Succes en sterkte met je verhuizing. hopenlijk blijft alles heel tijdens de verhuizing.

  5. oooh je zit midden in een verhuizing…vreéééé’selijk! Ik hoop voor je dat het allemaal voorspoeidg verloopt in ieder geval sterkte!

    groet,
    Lasja

  6. leuk geschreven, en spannend ook, verhuizen, opnieuw beginnen … dat internet kan wel even wachten tot je weer terug wat op je plaats zit … Alvast een verhuisgedichtje dat ik schreef tijdens één van mijn vele verhuizen :

    Verhuizen

    Zie de zon maar vrolijk schijnen
    lente glimlacht op ons neer
    heel de dag genoeglijk weer
    stralend door de raamkozijnen

    vogels vliegen met dozijnen
    vrolijk fluitend heen en weer
    sjouwen twijgjes op en neer
    bouwen nestjes voor de kleinen

    ik sjouw planken, schuiven, deuren
    allerhande onderdelen
    van kasten trappen op en af
    het mooie weer moet ik betreuren

    komt zon speciaal nu ten tonele,
    zodat verhuizen aanvoelt als een straf ?

    bert deben

    alles komt wel terecht … 😉

Geef een reactie

