zijn is ook niks

als je bent

wie je bent

ben je mooi de sigaar

15 thoughts on “zijn is ook niks

  1. Assyke, als je het over mij hebt heb je gelijk, als je het over jou hebt wil ik een kleine kanttekening plaatsen: NIET! Althans, niet voor mij, van een afstand gezien. Trouwens, niemand is wie die is, want zijn is een dynamisch ding. Houdt moed en neem een anijsmelk?

  2. en ga je in rook op….?
    ik mag toch hopen van niet
    beter is hem zelf oproken met een goed glas er bij 😉

  3. Zeker als je een sigaar uit eigen doos bent.

    Overigens krijg je met twee woorden minder veel meer:

    als je bent
    wie je bent
    ben je mooi

    En met de titel mee, zou ik uitkomen op:

    Als je bent
    wie je bent
    ben je ook mooi

    de sigaar zijn
    is niks

  4. Tenzij ik met ernstig vergis ben ik wie ik ben, ik ben niet de sigaar en roken kan ik iedereen afraden.
    Een goed glas……..sterk aan te bevelen, anijsmelk….oppassen, sterk spul.

  5. Dat had ik inmiddels begrepen Assyke gezien je reactie aan HH.
    Ik weet niet hoe ik er op moest reageren, kan alleen maar sterkte wensen…

    • beuk, je reactie was goed

      ik was niet in de mood om als gastvrouw op te treden
      maar de reacties hebben me wel goed gedaan
      die van hulk had me alleen verrast, dat is alles

Geef een reactie

