En deze…mag je ook zeker niet missen

Vermoeid maar voldaan wil ik alle deelnemers bedanken. Door de tijdsdruk  ben ik zelf niet in de gelegenheid geweest overal bij iedereen uitgebreid langs te gaan. Wel hoop ik dat anderen dat wel gedaan hebben. De schade haal ik nu in. Ik weet wel dat het bij sommigen genieten gaat worden van jong leven en bruisende kleuren en dat ik bij anderen aangezet zal worden tot nadenken. Deze diversiteit is precies wat er niet verloren is gegaan en wat mij zo thuis doet voelen in deze vitale bloggemeenschap!!!

Technisch waren er wat obstakels op WordPress waardoor vele bijdragen erg laat geplaatst werden. Daarvoor

mijn excuses.

Mijn mailbox doorstruinend ontdek ik nog een bijdrage die ik over het hoofd had gezien. First things first zal ik gedacht hebben, want mijn mailbox is een paar dagen lang aan zijn lot overgelaten.

De bijdrage is van Luuk:

 

 

 

Mocht ik toch nog een bijdrage zijn vergeten, laat het me dan weten dan wordt hij alsnog zo snel mogelijk geplaatst.

 

 

7 thoughts on “En deze…mag je ook zeker niet missen

  1. Het was een mooi initiatief en nogmaals bedankt!
    Ben dacht ik overal langs geweest en ga nu nog ff bij Luuk kijken.

    Fijne dag Assyke!

  2. Eigenlijk puur toeval dat ook ik iets heb gepubliceerd in verband met je thema. Had het vooraf niet in gedachten, maar het kwam mooi uit :-).

  3. Ja, ik vond het een leuk (en dapper) initiatierf, Assyke, en heel geslaagd – ondanks de WP trubbels…
    Themadagen, het VKblog blonk er al vaak in uit, en het kan dus nog steeds.

    Bravo! 🙂

  4. Assyke, je werkdruk zal er heus niet minder om worden, voorlopig. Maar trek het je niet aan.Zo gaat het met kleine kindjes en het hebben van een leven. Je blog is zeer de moeite waard, het komt wel goed. Groet, Athy.

Geef een reactie

