ruimte in een jonge geest

Mattie wil graag met zijn vriendje trouwen.

Dat vriendje is een jongen. Mattie heeft duidelijk de jaren des onderscheids bereikt, want hij noemde één nadeel van een dergelijk huwelijk.

Hij zou zijn hele leven in nederland moeten blijven wonen en nooit

op vakantie naar een ander land kunnen.

 

Hoe zo dan niet, vroeg ik?

Dan neem je je man toch gewoon mee?

 

-Ja, mama, maar alleen in nederland mogen mannen met elkaar trouwen!

 

 

 

Besmuikt verhaalde ik van dit vroegwijze inzicht aan mijn lief, die er echter niet de lol

van in kon zien☻☺☻

 

13 thoughts on “ruimte in een jonge geest

  1. ik moet de gezichtjes weghalen
    voel me allesbehalve vrolijk
    khabaggie heeft niets te verliezen
    en dat zal hij laten weten ook
    de rotzak

  2. Assyke, het is afschuwelijk wat er gebeurt, maar bedenk dat dit heerschap nooit zolang had kunnen aanblijven zonder de hulp en wapens van het vrije westen.
    En dat is waar ik me zo kwaad om maak, olie en gas daarom gaat het.

  3. Mooi gesproken Assyke: ruimte in een jonge geest…
    Ik vond het een kat in een pakhuis, die Ka. een ouwe bange man. Een ouwe man met verouderde ideeën en een achterhaalde insteek. Ook hij zal zijn levenslessen moeten ondergaan. Goed als er ruimte komt voor wijsheid. Nou ja een zekere vorm dan….

    Liefs!

  4. Hij is er al vroeg zeker van. Alhoewel, het kan nog verkeren. Khadaffi: vroeg of laat zal hij het veld moeten ruimen. Maar hoe?

  5. Assyke het kleine en grote loopt hier door elkaar. Zoals altijd eigenlijk. Je moet het alleen zien. Ik wordt er kotsmisselijk van als ik lees dat mensen uit helikopters worden beschoten, de Chinooks boven Tripolie zie en lees dat Nederland een exportvergunning gaf voor onderdelen voor de CH-47 (juist ja de Chinook). Mensenrechten zijn voor zondag.

  6. @antointette
    als ze niet op het zadel geholpen worden
    worden ze wel geholpen daar te blijven zitten
    zie reactie van martin hieronder

  7. @johan
    ach…in kinderogen liefde gewoon liefde
    en heeft nog niets met sexeverschil te maken
    wat hij duidelijk probeerde te maken is dat hij gek op zijn vriendje is en hem niet graag kwijt wil

  8. @adinda
    ik moet wennen aan deze nieuwe naam
    hoewel hij zeer tot de verbeelding spreekt

    ik ben bij je komen koekeloeren en voelde me
    daar zeer vertrouwd:-))

Geef een reactie

