Oproep Volkskrantlezer!

Beste lezer van het vkblog,

 

Het Vkblog staat op het punt gesloten te worden. Dat wordt door ons zeer betreurd. Met name omdat ook ons creatieve input, dat opgeslagen is in het archief, voorgoed verloren zal gaan.

U, als lezer, heeft ons jaren trouw gelezen en soms zelfs gereageerd in de reactieruimte.

Meestal bent u onzichtbaar en hebben wij geen idee, wie de mens achter de lezer is.

 

Vlak voor dat wij afscheid moeten nemen van elkaar, zou ik het heel prettig vinden, u alsnog te leren kennen. Dat mag door u voor te stellen, iets over u zelf te vertellen of door aan te geven waarom u hier zo graag leest. En met hier, bedoel ik bij mij, maar ook bij de andere bloggers op dit platform.

 

U kunt daarvoor gebruik maken van de reactieruimte. Maar ook mag u mij een mail sturen, met daarin uw antwoord en plaats ik uw tekst in een gastblog.

 

Mijn emailadres is :  assykassy@live.nl

 

 

Ik begrijp heel goed, dat dit ongebruikelijk is en dat u wellicht wat schroom voelt.

Maar toch hoop ik dat u de stoute schoenen durft aan te trekken en u zich op durft te stellen als actieve lezer.

 

 

Bij voorbaat mijn hartelijke dank!

 

 

 

Vriendelijke groet,

assyma

 

6 thoughts on “Oproep Volkskrantlezer!

  1. Door het lezen van blogs op VK (ca. 4 mnd) ben ik zelf met horten en stoten gaan bloggen.
    Een blog met een heel klein stukje van mezelf heb ik hier gezet: http://wp.me/p1j6Wi-16

    Op de laatste alinea schrijf ik dit:

    Ik schrijf dit stukje omdat ik weleens een klein stukje uit mijn hoofd wil hebben en tevens om te laten zien dat het niet iedere babyboomer voor de wind is gegaan. Ook hoop ik dat een ander met vergelijkbare problemen er een stukje steun in vindt zoals ik regelmatig een hoop steun heb gehad aan de persoonlijke ontboezemingen van andere bloggers.

    Mi. zegt het iets over het belang van bloggen (lezen) voor een aantal mensen.

  2. barbara bracht me op het idee
    mijn oproep ook op WordPress te plaatsen

    ik moet nu gaan slapen
    ben bekaf

    grappig is dat ik hier op wordpress
    heel andere vkbloggers leer kennen als
    in het vaste circuitje op vkblog zelf

  3. Assyke, je moet ingelogd, dus een account hebben op het VKblog, wil je kunnen reageren.
    Hier kan iedereen reageren, de eerste keer moet je het goed keuren.
    Ik heb mijn blog op het VKblog al verwijderd, dit op advies van mijn begeleider.
    Ik kan daar nog wel lezen maar niet meer reageren.

  4. Ooit eens in 2005 voor de lol een blog aangemaakt, zie wat er van is gekomen, zo’n 900 blogjes. Als je ze leest dan weet je vrij aardig hoe ik in elkaar zit.

    Ik deed het voor mijn plezier, dus nooit meegedaan aan alle kleine revoluties op het vkblog. Alleen de laatste omwenteling is niet tegen te houden. Maar verhuizen laat het bloed weer stromen, zullen we maar zeggen…

  5. assyke ik ben het wel met Rami eens. Een kleine 1000 blogs laat ik achter op het VK-blog. Ook ik ben ooit spontaan begonnen en nu bewust op zoek gegaan naar nieuwe plekken voor mijmer en engagement.
    Het verhaal daar is uit. Dat te beseffen geeft me rust.

Geef een reactie

