Overzicht deelnemers Who the hell are you

Omdat er nog nieuwe bijdragen binnenkomen van het vkblogthema: Vkblogger on the run, who the hell are you
hier nog een overzicht van deelnemende bloggers en de nieuwe bijdragen.

Sluitingsdatum is donderdag 3 februari om 19.42 uur.

David Verveer

Wim Duzijn

Aad Verbaast

Aad Verbaast

Zelfstandig journalist

Zelfstandig journalist

Antoinette Duijsters



Klaverblad


Nummer 22


Barbara Jansma


Trektocht

Blutch1

Jeg Synes

Catharina

Marius van Artaaa

Joostx

Mirosjabin

Svara

Appelvrouw van de Boomstam

Robert Kruzdlo

Timmerark

!100 woorden

Buitendijks

Vogel-vrij

12 thoughts on “Overzicht deelnemers Who the hell are you

  1. @wim duzijn
    mijn excuses dat ik uw bijdrage niet eerder heb geplaatst,
    ik had onder mijn vorige oproep gevraagd of ik de (oude)brief aan de Volkskrant
    mocht plaatsen als bijdrage. Aangezien ik daar geen antwoord op had ontvangen, heb ik het even afgewacht.

  2. Assyke; gezien je oproep geef ik dan nog maar eens een paar blogs die ik er al over schreef. Je mag kiezen.
    Of niet natuurlijk ;-)http://www.vkblog.nl/bericht/250010 "waarom blog ik?"http://www.vkblog.nl/bericht/231832 "Het feestje: mijn metafoor voor bloggen"http://www.vkblog.nl/bericht/233410 "kan ik nog meer van mezelf ontbloten?"
    En natuurlijk een hele verzameling blogs rond een eerder thema (voor jouw tijd hier) rond een VKbloggersdag:
    "Waarom blog ik?"http://www.vkblog.nl/bericht/250680
    Die kan er sowieso bij denk ik.

  3. @View
    Klaverblad is vorige week al opgenomen in het lijstje
    een tweede bijdrage is welkom,
    je egypte verslag past mijns inzien echter niet binnen het thema

  4. @Aad Verbaast
    "Kan ik nog meer van mezelf ontbloten?"
    die laat ik maar even voor wat het is;-)))
    ik heb jouw Waarom blog ik opgenomen
    en ook het lijstje van deelnemers aan dat thema
    dank je

  5. Lieve Assyke, het spookt nog door m’n koppie en ik ben er nog mee bezig…….
    Liefs, Geroma.

  6. Je vindt het toch niet erg als ik niet meedoe?
    Als je nog 10 stukjes van iemand nog steeds niet weet wie je voor je hebt, heb je waarschijnlijk te maken met een erg slecht schrijvende blogger of gewoon een aansteller.

  7. @Geroma
    ja natuurlijk,
    maar vanaf vanavond plaats ik niets meer in het overzicht
    dan sluit ik het af

  8. @Alib
    nee, hoor
    je moet hetzelf weten
    het ging mij ook vooral om bloggers die anoniemer bloggen
    het kleine vaste clubje dat regelmatig publiceert en bij elkaar reageert,
    daar heb je zeker wel een bepaald beeld van

Geef een reactie

