Oproep Volkskrantlezer!

Beste lezer van het vkblog,

Het Vkblog staat op het punt gesloten te worden. Dat wordt door ons zeer betreurd. Met name omdat ook ons creatieve input, dat opgeslagen is in het archief, voorgoed verloren zal gaan.
U, als lezer, heeft ons jaren trouw gelezen en soms zelfs gereageerd in de reactieruimte.
Meestal bent u onzichtbaar en hebben wij geen idee, wie de mens achter de lezer is.

Vlak voor dat wij afscheid moeten nemen van elkaar, zou ik het heel prettig vinden, u alsnog te leren kennen. Dat mag door u voor te stellen, iets over u zelf te vertellen of door aan te geven waarom u hier zo graag leest. En met hier, bedoel ik bij mij, maar ook bij de andere bloggers op dit platform.

U kunt daarvoor gebruik maken van de reactieruimte. Maar ook mag u mij een mail sturen, met daarin uw antwoord en plaats ik uw tekst in een gastblog.

Mijn emailadres is :  assykassy@live.nl

Ik begrijp heel goed, dat dit ongebruikelijk is en dat u wellicht wat schroom voelt.
Maar toch hoop ik dat u de stoute schoenen durft aan te trekken en u zich op durft te stellen als actieve lezer.

Bij voorbaat mijn hartelijke dank!

Vriendelijke groet,
assyma

9 thoughts on “Oproep Volkskrantlezer!

  1. Mee eens. Stuur je het op als advertentie naar de Volkskrant en misschien moeten wij jou even daarmee financieel steunen?
    Ab groet Robert

  2. Goed plan! Zullen we dit nog eens herhalen met de wordpressblogs erbij? Daar kunnen alle lezers reageren, hier kan dat niet.

  3. " Met name omdat ook ons creatieve input, dat opgeslagen is in het archief, voorgoed verloren zal gaan."
    Zie het positief, 98% bagger wordt ook opgeruimd. Kindertekeningen, alleen de ouders en het kind zelf zijn bereid het als cultuuruiting van het hoogste niveau te zien. Wie alles aan dat soort cultuurgoed bewaard heeft zou zelfs kleitabletten met spijkerschrift thuis moeten hebben liggen.

  4. Hallo Assyke,
    Reageren doe ik niet zo vaak meer, maar ik lees geregeld een aantal blogs. Waaronder die van jou.
    Bedankt voor je blogs.
    Pete
    p.s. Ik blijf je natuurlijk lezen.

  5. @robert kruzdlo
    als iemand dat wil doen…
    zelf heb ik vooral tijdgebrek
    en loopt mijn hoofd om

  6. @catharina
    🙂
    @barbara
    wil je dat ook op je eigen site doen
    als ik eraan toe kom doe ik het ook
    hier is reageren vrijwel onmogelijk

  7. @zelfreflectie
    kleitabletten zijn tegenwoordig zeldzaam
    ik zie dat met het verschijnsel blog ook gebeuren
    des te meer reden het baggerarchief te bewaren
    @Pirate Pete
    als je wilt kun je me blijven lezen

  8. @Zelfreflectie,
    Kleitabletten met spijkerschrift zijn hedentendage van grote cultuurhistorische waarde ook al bestaat het meerendeel uit belastingdossiers. Het werk van Vincent van Gogh werd tijdens zijn leven ook als bagger bestempeld. We kunnen met de normen van nu niet beoordelen wat later van cultuurhistorische waarde blijkt. Bagger is de voedingsbodem voor wat later waardevol kan blijken. Ik schrijf bagger, maar het is wel mijn bagger en het baggeren doe ik met veel plezier.
    @Assyke,
    OK, het moet me van m’n hart, die baard staat je niet 😉 Je initiatief juich ik van harte toe.

Geef een reactie

