Oproep Vkblogthema: who the hell are you?

Er is veel gezucht onder mijn strenge bewind.
Om de drempel te verlagen (over jezelf schrijven is al eng genoeg)
verdwijnt de restrictie*  van minimaal 500 woorden.
U bent vrij om het verder in te vullen, zolang het maar iets van uzelf laat zien.

Om op Trektocht zijn vraag terug te komen: Waarom 28 januari om 19.42?
Dat is het tijdstip waarop mijn allereerste berichtje verscheen op het Vkblog. Ik blog dus nu zelf precies een jaar.

Vaste lezers van mijn of andermans blog mogen ook reageren. Bloggers laten al heel wat zien door middel van hun berichten. Trouwe lezers/reageerders zijn een mysterieuzere groep. Ook weten we niet of jullie ons gaan volgen naar onze nieuwe blogstek. Wie zijn jullie en waarom lezen jullie zo graag de berichten op Vkblog?
U kunt de reactievelden gebruiken of via de mail, dan wordt uw bijdrage geplaatst in een heuse blog.




mijn emailadres voor wie een bijdrage wil opsturen:    assykassy@live.nl

*op verzoek van o.a.  !100 woorden en Trektocht

De stoere bloggers die de spits afbeten:

Zelfstandig journalist

Zelfstandig journalist

Antoinette Duijsters



Klaverblad


Nummer 22


Barbara Jansma


Trektocht

Blutch1

Jeg Synes

Catharina

Marius van Artaaa

Joostx

Mirosjabin

Svara

Appelvrouw van de Boomstam

Robert Kruzdlo

Timmerark

!100 woorden

Buitendijks

Vogel-vrij

52 thoughts on “Oproep Vkblogthema: who the hell are you?

  1. :-))
    ik heb helemaal niet gezucht, maar gelijk gedacht: dààr ga ik niet aan meedoen.
    ‘k ga nu wel even de nieuwe regels lezen…
    maar het zou ook best kunnen dat ik tòch niks vertel.
    over mezelf vertellen is niet zo mijn ding.
    denk altijd: laat iedereen dat zelf maar uitvinden…

  2. @maria-dolores
    ook goedemorgen;)
    de nieuwe regel is dat je het ook creatief mag invullen
    zolang datgene wat je bijdraagt iets over jezelf vertelt
    of dat impliciet of expliciet is, daar ben je vrij in

  3. Ik plaats geen blogs meer op de VK-site.
    Daarom links naar mijn WORDPRESS-site, waar onder INFO persoonlijke informatie gegeven wordt:http://astroanarchist.wordpress.com/
    een link naar mijn website waar in het ASTROLOGIE-deel mijn GEBOORTEHOROSCOOP wordt besproken:http://www.wimduzijn.nl/astro/wduzijn.htm
    een link naar de LIEFDES-gedichten, die mijn immense verlangen naar TEDERHEID weergeven:http://www.wimduzijn.nl/Apress/Wonder/Index.htm
    en een link naar een reeks Gesprekken met Mijzelf, blijvend actueel omdat ik nog altijd MIJZELF ben.http://www.wimduzijn.nl/vreemd/vraag1.htm
    Ik heb de stukjes van de anderen eens bekeken, maar die bevatten nauwelijks PERSOONLIJKE informatie. Eerder NON-informatie, een soort masker dat moet voorkomen dat je degene die voor je staat werkelijk ziet.

  4. Wim, waarde……. U begrijpt wellicht de ander niet. En over liefdesgedichten…. wie verlangt niet naar de liefde?
    Leest u eens bij Ingrid een liefdes gecdicht van mij.
    Het staat in de sterren.. wie gelooft dat nu al waarheid?

  5. Toevoeging PERSOONLIJKE informatie: liefst slijp ik mijn eigen ooit op straat gevonden lievelingsmes met een houten heft, op een wetsteentje. En ik drink koffie toebroek. En planten in mijn vensterbank overleven niet.

  6. Als gast durf ik op andermans blog niet eens een poging te doen. Merk nu trouwens dat ik er stomweg van uitga dat anderen me wel vertrouwen. Zelfs na een "who the hell are you?" Onnozel, hé!? En dan heb je notabene al sr achter je naam!

  7. @wim duzijn
    ik vroeg me af of ik de brief aan de volkskrant hier mag publiceren?
    ik kan helaas niemand dwingen ons wat meer te laten zien,
    het internet blijft een griezelig medium
    en voor sommigen blijven collega bloggers toch vreemden aan wie je niet alles vertelt
    aan de andere kant stimuleert het de beschroomde deelnemers om een creatieve en speelse
    way out te bedenken en dat heeft ook wel weer wat

  8. @Geachte en sinds kort ook dierbare nummer 22
    you´re welcome
    uw uitleg over het getal 22 begrijp ik volkomen:)
    rest me nog één vraag:
    heeft u ook een allesonthullende verklaring voor uw avatar,
    zowel deze als de oude?

  9. @jeg synes
    dank je, ik ga het vanavond lezen
    zodra saartje haar flesje heeft gehad, ga ik ook even buitenspelen
    we zouden vandaag naar een verjaardag, hebben dat helaas moeten aflasten
    omdat iedereen hier in de lappenmand ligt
    maar dit is mijn lievelingswinterweer, al mis ik een dikke pak sneeuw
    dus…tot straks!

  10. @Robert Kruzdlo
    we laten zo nu en dan allemaal wel eens wat van onszelf zien
    al is er nog altijd een heel grote groep die dat niet doet

  11. hij staat er Assyke
    een heus egobloghttp://www.vkblog.nl/bericht/366926/Mijn_bijdrage_aan_de_ego-blog-dagen
    dankzij jouw oproep

  12. @Barbara
    als jij je planten koffie te drinken geeft
    en ze snoeit met een op straat gevonden mes
    verbaas je dan nergens over
    het is één van mijn best bewaarde geheimen
    ze overleven ook niet hier
    ben overgegaan op vetplanten
    is een aanrader voor ons soort mensen:((

  13. @joostsr
    wie jou niet vertrouwt is een oen
    en een bijdrage is welkom, hetzij in de reactieruimte
    hetzij via mail, dan plaats ik het in een speciale gastlezersblog

  14. @Lisette
    ik weet niet of je nog terugkomt om mijn antwoord hier te lezen,
    als je dat wel doet, heb ik een vraag:
    nu je geen eigen ruimte hebt, mag ik dan jouw reactie in een gastblog publiceren?

  15. @Mirosjabin
    ik heb hem in het lijstje gezet
    jouw bijdrage en die van anderen kom ik zo snel
    mogelijk lezen.

  16. ikzelf ben overgegaan op de binnentuin, helpt ook.
    Hoewel jouw idee een experimentje waard is

  17. @Marius van Artaaa
    ik heb het gezien, nog niet helemaal gelezen
    wel je opmerking dat ik geen genoegen zou nemen met…
    dat was ook zo, maar vkbloggers zijn geen katjes die je zonder handschoenen
    kunt oppakken,
    dus ik heb inmiddels wat water bij de blogwijn gedaan
    maar ik ben toch blij met het stuk proza die de afbeelding vergezelt;-))

  18. @Timmerark
    wil je je bijdrage in een gastblog?
    of op je eigen blog, ik zie namelijk dat je hem nog niet geplaatst hebt
    ik vond het een mooi stukje tekst, zeer de moeite van het lezen waard
    zeker geen nul

  19. En? Ben je een beetje tevreden?
    En waarom gebruik je afwissellen vet en gewone letters?

  20. @lisetteY
    Ga maar lekker studeren
    ik kan daar zelf de rust en concentratie
    niet voor vinden
    succes!

  21. @Catharina
    hoi ik ben verschrikkelijk in dit soort dingen
    maar tot nog toe heb ik er geen echte chaos van gemaakt
    ja, ik ben tevreden
    wel hoop ik ook nog nietbloggende lezers te mobiliseren
    dat is lastiger, gezien het ingewikkelde inloggen

  22. de nietbloggende lezers mobiliseren?
    welk een onverwachte ambitie 😉

  23. 28 januari?
    Dat is al weer geweest, dus kan ik niet meer meedoen.
    maar dat is niet erg.
    Ik denk niet dat er mensen zijn die willen lezen over mijn saaie bestaan.
    Althans anderen zullen het uitermate saai vinden maar ik zelf ben er
    buitengewoon tevreden mee.
    Omdat te verklaren zou ik op moeten gaan sommen wat ik in mijn leven
    allemaal gedaan en meegemaakt heb en dat voert echt veel te ver en dan
    nog zullen velen het niet (willen) begrijpen!
    (En nu ik steeds minder blog wordt het lekker nog saaier!!)
    gr eva

  24. @Catharina
    oh ja…
    vet en niet vet is bedoeld
    voor het overzicht
    anders wordt het een lange rij
    zo zijn het meer kleine groepjes bloggers
    en vallen ze meer in het oog

  25. @Allen en Niemand in het bijzonder
    Zahra Bahrami is opgehangen…
    een nederlandse vrouw die haar stem gebruikte in het buitenland

  26. Nou, vooruit dan maar en het zijn zelfs bijna 500 woorden geworden ;-)http://www.vkblog.nl/bericht/366968/

  27. Assyke, ik heb je graag gelzen, niet altijd gereageerd. Je stelt een mooie vraag, mijn antwoord heb ik in vijf jaar geschreven, dat is veel, te veel. Maar mijn laatste blog geeft het antwoord eigenlijk ook. Ik was hier omdat het niet stil was, in geen enkel opzicht. Het zegt wat ik ben, wie ik ben, waarom ik ben.

  28. Tja… Ik laat altijd iets van mezelf zien. In twee woorden soms, soms in 50, soms in 1000.
    Je moet echt ophouden meerdere reacties van jezelf achter elkaar te plaatsen. Je kan het beantwoorden ook doen in een enkele reactie (@….). Het ergert me mateloos.
    Het was niet de bedoeling iets over mezelf te zeggen. Maar ongetwijfeld heb ik dat nu gedaan.
    Een mens is een zwak wezen. Hij (zij) kent geen maat.
    En nu moet ik ophouden. Anders ben ik geen mens.

  29. @Noud Hovius
    reageren hoeft ook niet (altijd)
    het prettige van reageren is aan de andere kant wel
    dat je weet wie je gelezen heeft en wat ze er van vonden
    en toch prikkelt het niet weten juist ook weer

  30. @Alib
    tsja…ik ben een koppig wezen, in wezen een mens
    en ik vrees dat ik niet veel aan je ergernis kan doen
    en matigheid…
    wat is dat?
    komt ook niet in mijn woordenboek voor;-))

  31. @Buitendijks
    sorry,
    ik had je reactie hier niet gezien
    zag je bijdrage op de Voorpagina
    dank je wel!

Geef een reactie

