Uit de winkel

Zouden mannen nou echt denken dat je een baby in de winkel kan kopen?

Dat je vervolgens het product kan terugbrengen als het je teveel wordt?

Of zie ik het verkeerd?

En zijn mannen gewoon behept met een teveel aan romantiek?

Nummer twee is nu zes  maanden en slaapt pas sinds kort door (belangrijke informatie!!!) en papa begint nu al over nummer drie.

Fafa, zeg eens, zou je graag een zusje willen hebben?

(…????…)

Mijn mond valt open van verbazing: Fafa, zeg eens? Sinds wanneer beslissen kinderen over dit soort zaken?

Natuurlijk ziet fafa een zusje wel zitten. Want dat broertje, tja, dat broertje, daar is hij toch wel een beetje in teleurgesteld, misschien dat een meisje wel met hem kan spelen en praten.

 

-Ja!!!  Dat is een goed idee!!!

-Mama,  Mama!

-Wanneer krijg ik nou mijn zusje?

 

 

En nu is het aan mama om uit te leggen dat er geen zusje komt.

Want als 1,5 kind het gemiddelde is, dan zit ik met 2 toch al aan de hoge kant. Nu maar hopen dat fafa vandaag en de rest van de week veel spannende dingen meemaakt.

Nog altijd het beste medicijn tegen goede ideeen…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

sept. 2008

Geef een reactie

