Voortbestaan Vkblog – Hernieuwde Oproep!!!

Beste blogger, vannacht om 12 uur sluit de deadline.
Wie nog aarzelde of de oproep niet heeft gezien, verzoek ik met klem alsnog de enquete tijdig in te vullen. Het voortbestaan van het Vkblog hangt er van af.

http://www.vkblog.nl/bericht/364299/Voortbestaan_VKblog_%E2%80%93_waar_een_wil_is%2C_is_een_weg%3F
 

***************************************************************

Vergeet niet ook hier langs te gaan:

http://www.vkblog.nl/bericht/364259/Open_brief_aan_Philippe_Remarque%2C_hoofdredacteur_Volkskrant

en de brief van Jacob Hesseling mede te ondertekenen

33 thoughts on “Voortbestaan Vkblog – Hernieuwde Oproep!!!

  1. NB:
    Ik lees in de reactiedraad van kokopelli dat er heel veel de enquete oningelogd hebben ingevuld,
    waarschijnlijk ik ook
    Dus bij deze wil ik nog even attenderen op het INGELOGD REAGEREN
    Jezus, ik ga er helemaal van Capslocken
    voor het eerst in mijn internetbestaan…

  2. Ja, goed dat je dat hier nog eens uitdrukkelijk zegt Assyke, het was sommigen niet duidelijk dat je ingelogd moest zijn.
    En voor een keertje Capslocken is wel leuk hè… 🙂

  3. @lebonton
    misschien gaan ze wel over lijken:)
    maar weest niet bevreesd, het lijk (t) erop dat mijn lijf blijft
    reserves genoeg
    @Bart
    zie mijn antwoord aan lebonton
    @k.Reintje
    zie mijn antwoord aan lebonton:)
    En…eh hallo terug!

  4. Enne hij is hier begonnen als Pas, met Ivy……
    daarna werd het Kokopelli, had hij nog een blog op VKblog waarvan ik de naam kwijt ben, Brontosaurus ten tijde van de technische trubbels juni 2009 en na het kopen van zijn Agfaklakje Glaswerk…….

  5. Assyke…hongerstaken in de zin van vk metafoor mag ik toch aannemen…
    zelfs dat moet je ze niet gunne, dat jij hongerstaakt….te veel eer…
    maar het is geweldig wat onze jongens proberen…hoewel ik vrees met grote vreze….
    ze willen niet eens maar aan ons denken!!!
    of ze zijn zich doodgeschrokken van al deze reacties en acties….gedacht dat wij als een brave kudde zouden doen wat ze willen…oprotten dus en snel een beetje…
    nou mooi niet
    in dk zeggen we dan: "pyt med det!"…een pracht uitdrukking…
    het gaat spannend worden…een heel avontuur…
    heb jij al ergens anders een tijdelijke stek gevonden?
    ik kan het allemaal niet zo goed meer bijhouden…
    jeggroet

  6. Hongerstaken?
    Nee doorgaan juist,
    als het hier leegloopt dan wordt een doorstart
    minder zinvol

  7. Als je echt zou willen hongerstaken dan mag je eerst wel met Karin afspreken dat ze niet al die gerechten op het blog zet.

  8. @Catharina
    hoe dan ook…hij dus;)
    @kiezels
    ja…
    we verliezen niet de moed
    en pakken onze biezen niet
    totdat we bij onze nekvel worden gepakt
    zo…interpreteer ik de blijvers
    ik hoop dat de anderen die wel al een ander stekje hebben,
    toch ook nog verbonden blijven met het vkblog

  9. @jeg-synes
    waarom zou je niet letterlijk in hongerstaking mogen gaan
    voor het vrije beschaafde woord?

  10. Drinken uit de bron die jou ondersteunt, dus daar mag ook eten bij zijn. Kan niet meer schrijven, ben doodop sinds vrijdag.
    Take Care!
    Laat je niet kisten.

  11. Misschien is het effectiever elke dag een gebedje te doen. Maar wie ben ik om je tegen te houden als je een paar kilootjes kwijt wilt 🙂

  12. en dan te bedenken dat je in het prille begin
    olifanten spaarde!!!haha
    niks hongerstaking, dat komt er niet van hoor!
    en niet weggaan! kan je niet missen
    Liefs Moon

  13. @jeg synes
    ik heb een wordpress account
    een paar maanden terug aangelegd om een back up te maken
    heb dat helaas niet bijgehouden
    ik ben nu druk aan het archiveren op dat blog
    hopelijk voor niets,
    blijf liever hier!

  14. @Catherina nummer 2
    zie tot mijn spijt dat er bloggers afscheid nemen
    snap die haast niet goed
    ik blijf, wees maar niet bang
    @Reintje
    Karin mag van mij
    ik ga al die gerechten echt niet maken
    hier leven we van snapshot in het pannetje
    da’s calorie arm

  15. @Timmerark
    een mens zou er van aan de drank raken
    van al dat gekrent
    @Timmerark
    vkbron bruisend van mineralen
    nou willen ze dat we uit de kraan gaan drinken
    nee, dank je
    rust maar lekker uit
    de dingen nemen toch wel hun loop

  16. Assyke,
    == "Tot dan ga ik in hongerstaking." ==
    Zo dient je goede voornemen om in het nieuwe jaar te gaan lijnen nog een mooi tweede doel.

  17. ik ben al in hongerstaking geweest (of eigenlijk een dag gevast) eerlijk gezegd….;-) (toen het om een wereldwijde actie ging ivm strijd tegen de honger!). Ik schreef er ook een blogartikel over.

  18. @Landheha
    dat worden, vrees ik
    schietgebeden…als we dan toch al in de amerikaanse tredmolen lopen

  19. @Grutte Pier
    smerige combinatie en dat op dat uur
    wat is er mis met een boterhampje hagelslag?
    mijn ontbijt bestond uit… قهوة
    oeps…

  20. @Antoinette
    het is heel normaal om geobsedeerd te zijn door gewicht
    @Moonfairy
    weet je, wist ik veel dat het vkblog uit elkaar barstte van de olifanten
    tot in de hoofdredactie toe

  21. Rustig aan doen tijdens een hongerstaking is aan te raden. Aan je avatar te zien, zit dat wel goed :-).

  22. Mooi nieuws. Eerlijk gezegd ging ik ervan uit dat vkblog definitief zou sluiten. Ik heb er eigenlijk nog steeds een hard hoofd in. En ik ben een eeuwige optimist. Maar ik heb de enquete ingevuld. Ik help graag waar ik kan.
    Maar eh.. het is geen hongerstaking waard hoor. 🙂

Geef een reactie

