Verplichte banksessies

Eindelijk kan ik weer naar je kijken zonder dat nare harde stuk in mijn maag.

Je gezicht nog spits, je eetlust nog niet wat het was. Maar je speelt en hebt weer praatjes.

 

Zojuist hebben we ons eerste ruzietje alweer achter de  kiezen.

Het dagelijks leven lijkt weer normaal.

 

Maar wat zal ik je missen. De armpjes om me heen, de verplichte banksessies met jou op mijn schoot. Het niet mogen gaan plassen ook als ik dringend moest. Een aanhankelijkheid die je nog  niet eerder had getoond. Ja, ik genoot ervan. En jij ook.

Daarom durf ik wel toe te geven dat jouw ziekzijn ook heel veel goeds heeft gebracht.

 

Geef maar een knuffel…ja…zo en nog een…en nog een…en nu is het genoeg…Genoeg schat…

 

GENOEG!

Geef een reactie

