Kro Spoorloos

Soms heb je behoefte aan een beetje rust.

Dat ik hier geen netwerk heb, garandeert in elk geval die rust.

Er speelt nogal veel en het is goed als ik daar een beetje lijn in aan breng.

De afgelopen dagen was ik voornamelijk bezig met moed te verzamelen. Zou ik wel of geen werk maken

van de al weer jarenlange vermissing van mijn vader.

Mochten de vragen van mijn zoon de doorslag geven in zoiets belangrijks?

Zou ik er geen spijt van krijgen?

Ik heb er over geblogd…zoals ik gebruikelijk doe, als dingen blijven spoken.

Soms levert het niet meer op, dan een zekere orde in mijn kop.

Soms echter gebeurt er meer. Zoals eergister toen een lieve vriendin reageerde op mijn blog (elders op het www.net)

en me vroeg, waarom niet…doen!

Ja…waarom niet?

Of ik er spijt van ga krijgen, weet ik niet, kan ik ook niet weten. Maar dat ik er ooit spijt van zal krijgen

dat ik niets heb gedaan, dat weet ik nu reeds.

Dus gister heb ik contact opgenomen met het programma Kro Spoorloos om te vragen of ze assistentie willen verlenen.

Een antwoord is nog niet ontvangen, maar de eerste stap is in elk geval gezet…

8 thoughts on “Kro Spoorloos

  1. Ik heb je weer gevonden! Hoop dat je hier lekker rustig verder kunt bloggen Assyke, ver van al het blogtumult van de laatste weken…

    Ik hoop dat je ook korte verhalen blijft schrijven.
    Maar vooral hoop ik dat het programma spoorloos gehoor gaat geven aan jouw oproep. Hou je ons op de hoogte?

  2. Je krijgt zelden spijt van gemaakte stappen.
    Stappen die nooit genomen zijn leveren spijt op.
    En je zal er altijd iets mee leren.

  3. Welkom Mozzies,

    Nu weet ik niet of je nooit spijt krijgt van genomen beslissingen…je weet immers nooit hoe het uitpakt.

    Maar je afvragen wat en als ik…en had ik maar…lijkt me erger en frustrerender, bovendien weinig productief.

    Ben toch wel blij dat ik het gedaan heb. Een besluit is zelden absoluut, kan altijd nog beslissen er niet mee door te gaan.

  4. Ik als ervaren stappenzetter kan je garanderen dat je meer spijt krijgt van een stap die je niet zet omdat je dan idd je altijd afvraagt wat als ik het toch……..

    En als een stap niet goed uitpakt heb je altijd de rust in je die zegt. Maar ik heb hem toch gezet en ervan geleer en dat pakken ze me in ieder geval niet af.

  5. Ja dat zie je achteraf pas, maar geen actie, geen reactie zeg ik altijd, en wat nu soms zo erg lijkt kan achteraf een opluchting zijn 🙂

    Hele fijne avond
    Patricia

Geef een reactie

