wordpress tekstopmaak : Hoe kies je een lettertype????

Sinds een paar weken onderhoud ik hier een weblog.

Het is natuurlijk nog even wennen.

Maar een van de dingen die ik niet onder de knie krijg is een tekstopmaak naar eigen wens. Zo vind ik het prettig

zelf een lettertype te kunnen kiezen. In de berichtenruimte wordt mij dat niet helemaal duidelijk met welke knop je dat kan doen. Ik heb overal op gedrukt…maar een lettertype rolde nergens uit…

Is er iemand zo vriendelijk onder de diehards die me daarin wegwijs kan maken?

bijvoorbaat dank!

assyke

7 thoughts on “wordpress tekstopmaak : Hoe kies je een lettertype????

  1. typekit toevoegen bij het thema van je blog, (weergave > extra’s oid) moet het wel door het thema ondersteund worden…….ikzelf heb het nooit gedaan, in de HTML zat genoeg voor mij om mee uit de voeten te kunnen.

  2. Ow en nog 1 bij diezelfde optie (weergave > widgets) kun je ook je menuwat rechts op je blog staat aanpassen en bij “pagina” kun je de “about” pagina deleten……

  3. @JC

    dank je, klinkt nog wel ingewikkeld, maar dat zal in de praktijk wel blijken mee te vallen
    ik ga er binnenkort mee stoeien

    @JC 2
    dat is ook een handige tip, om je weblog wat persoonlijker te maken, dank!

Geef een reactie

