Voor Pirate Pete en Dianne vanwege hun hartverwarmende achterompjes

  
 http://www.mariajuncal.com/MJespanol/mj_07.gif 

 Met de fantastische voorstellingen Destemplao en La hora de los milagros bracht zij flamencofijnproevers al op het puntje van hun stoel, en nu is de wervelwind uit Las Palmas terug met een nieuwe show. Voor Tercera Llamada liet Maria Juncal zich inspireren door de emoties die zij juist voor en na elke performance beleeft: angst, hoop, verwachting en spanning. De adembenemend mooie, charismatische danseres combineert haar fabelachtige techniek met een tomeloze energie en krachtige expressiviteit. Zij wordt opgezweept door drie zangers, twee gitaristen, een cellist en een fluitist. www.mariajuncal.com

12 thoughts on “Voor Pirate Pete en Dianne vanwege hun hartverwarmende achterompjes

  1. Nog even en de fles zou springen :-). Wel even wat anders dan de stijve Nederlandse danspasjes.

  2. Hallo Assyke.
    Wat leuk, mijn pseudoniem in de header.
    En wat een passie van de danseres. . .
    Overigens is een Corona een erg lekker biertje…
    Groetjes

  3. @zelfstandig_journalist
    het is nu bijna twee jaar geleden dat ik de voorstelling La hora de la milagros (= het uur van de betovering) heb gezien, maar het lijkt nog altijd alsof het vorige maand was, zoveel indruk heeft deze
    vrouw, maar ook haar mannelijke mededansers op mij gemaakt
    het zijn niet alleen haar gepassioneerde danspassen, het vuur en de energie die zij met grote stoten op het publiek afvuurt, maar het is ook haar persoonlijkheid, ze zuigt je helemaal op en dat is een wonderlijke bijna religieuze ervaring

  4. @Pirate Pete
    mijn mailbox open ik tegenwoordig niet meer echt dagelijks
    maar ik wilde je toch duidelijk maken, dat je mail me heel goed heeft gedaan

  5. Krachtige dans als je een gevoel van extase wilt beleven.
    Geef mij de foxtrot, de slowfox of de rumba maar.
    Wegdromen op de muziek en zweven over de vloer. Heerlijk.
    Krachtige expressiviteit wil ik nog wel kwijt in de paso double. Ik ben alleen wel blij dat de stier niet
    echt aanwezig is in de arena.

  6. Ben ik blij dat ik je terug las en dit tegenkwam met mijn naam erin :-))) Ik had deze helemaal niet gezien tot nu. Dank je wel voor je verrassing met passie. Ik houd hiervan! Ze heeft ook een krachtige en fantastische uitstraling.
    Eigenlijk ben ik een beetje te moe om te reageren maar dit wilde ik toch niet zonder reactie voorbij laten gaan
    x 🙂

  7. @Bert
    ja heel jammer, ik heb lang gezocht, maar la hora de la Milagros kon ik op you tube nergens vinden
    en de andere filmpjes vond ik niet overtuigend genoeg, haar persoonlijkheid kwam daarin te weinig tot zijn recht
    ze treedt elk jaar in nederland op in verschillende schouwburgen en het is een belevenis die je niet snel zult vergeten

Geef een reactie

