kwestie van geven en nemen


droomliefjes kliedertjes

6 thoughts on “kwestie van geven en nemen

  1. De wereld gaat aan vlijt ten onder! Dat maakt jouw illustratie maar weer eens treffend duidelijk.

  2. @zelfstandig_journalist
    in mijn wasmachine;-)
    kijk eens naar buiten, zie eens wat de zon
    en de regen van de afgelopen weken met de natuur heeft gedaan

  3. @verbaas
    zou kunnen, maar ik had het oorspronkelijk gemaakt
    als streeptjescode en ben toen een beetje verder gaan knoeien;-)
    @wattman
    dat klopt!
    het hele huis staat in de was
    alles blinkt en glimt
    maar nu ga ik lekker lang pauze houden

  4. Hoi, ik kom een kopje thee drinken.
    Is dit een futuristische barcode?
    Ik ben niet zo’n kunstkenner.
    Je kunt mooie teksten maken.

Geef een reactie

