Three hours after the Big Benk*

gedobbeld wie als eerste zijn cadeau
mag verstoppen

dan taart eten en zingen

knutselen, frummelen en eieren verven
aan de eindeloos lange ikea tafel

eieren zoeken in huis 

moeder van jarige geblinddoekt wijst op de
tast een kindje aan
die mag zijn ballonnen (op naam) uit de
vrolijk volle (100 ballonnen) ballonnenbak
(uche uche…de box bleek uitermate geschikt)
kindje krijgt van mij een coctailprikker
en mag zijn ballonnen die een ander kind/volwassenen
voor zich houdt kapotprikken
de mama’s gillen het hardst van schrik
heel curieus

schopje onder de pampervrije billetjes
en dááág! ga maar gauw met je mama/papa
mee naar huis…

opruimen!!!!!!!

 
 
 
verantwoording Big Benk:
CeesinCambodja

16 thoughts on “Three hours after the Big Benk*

  1. @Allen
    het verliep wonder boven wonder heel gestructureerd
    daardoor was het leuk, hilarisch soms en bleef het toch allemaal onder controle
    één kindje was iets te jong om er bij te zijn…want op de een of andere manier
    heeft zoon vooral wat oudere vriendjes, die al zes, zeven jaar zijn
    ik hoop toch dat dit kindje met plezier terugkijkt op de dag
    het erge is dat ik nu de smaak te pakken heb…

  2. Geen kapotte eieren? Als je eieren gaat beschilderen, is het verstandig deze eerst hard te koken danwel uit te blazen. En met dat kleine grut, had ik voor hardgekookt gekozen.
    Maar gezien je overweging bij je vorige bijdrage hoor je mij niet klagen 🙂
    Mooi dat het allemaal zo goed is verlopen. Achteraf valt het altijd mee… Als je maar genoten hebt, is eveneens belangrijk.

  3. "het erge is dat ik nu de smaak te pakken heb"
    dat is heel mooi, want ik weet zeker dat dit goede gevoel is overgekomen.
    Dank je vriendin en de aanwezige ouders, want het bewaken van structuur is ook belangrijk.

  4. G’day mate.
    oh god, toch niet iemand die indruk wil maken met het tijdsverschil…

  5. Er komt een jaar dat ze het niet meer willen….en dan ga je het missen , want dan zijn die jaren ineens over…en die komen , buiten de foto’s om ,nooit meer terug….

  6. Bedliefje, wat denk je van een tuinfeestje…….
    Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

  7. Klinkt als een gezellig kinderpartijtje. Ik ben stiekem toch wel een beetje blij dat ik dat niet meer hoef.

  8. @Allen
    ik heb geen puf om iedereen apart te antwoorden
    we zijn net een krap uurtje thuis
    zijn vanochtend halsoverkop vertrokken naar Keulen
    of all places!!!
    ik heb het gevoel zelf jarig te zijn
    want in al mijn negendertigjaren ben ik nooit verder dan
    het suffige elten/kleef geweest
    en dan zomaar zonder planning ineens diep duitsland in te rijden
    zomaar voor de lol…wauw…ik hoop dat ik honderd jaar wordt
    want volgens mij heb ik nog heel veel niet gezien in mijn leven
    De Dom bijvoorbeeld…zwart van buiten…wit van binnen
    van binnen en buiten hoog…duizelingwekkend hoog
    zelfs de kleintjes waren onder de indruk en fluisterden
    mijn man zei, het lijkt wel een moskee, ik ruik wierook:)))
    we zijn ook nog in de madonna kirche geweest in het centrum
    wat een afknapper was daarna het benauwde en verschrikkelijke macdonalds
    k.Reintje
    bedliefje is een grapje omdat er nogal wat over bedpartner struikelden
    maar hij is gewoon mijn man…lief overdag soms en lief snachts soms
    maar het allerliefst s’ochtends want dan brengt hij me vaak koffie op bed;-))

  9. die madonnakirche is de St.Kolumba Kirche, opgetrokken van uit de overblijfselen uit de tweede wereldoorlog
    dat is ook de reden dat we naar binnen gingen, want de stukken oude muur zaten in de nieuwbouw
    verwerkt…van binnen was hij klein en bescheiden
    niet te vergelijken met de schwarze domkirche

  10. Als je zo’n intensief kinderfeest overleeft, haal je Duitsland ook wel. Kippetje, Huhnerei. Veel plezier!!
    Groet

Geef een reactie

