Oproep Medebloggers:

Voor mijn Widget zoek ik een tekening van een olifant.

Nu ben ik een beetje huiverig om dingen van internet te halen. Angst: bij mij geldt namelijk absoluut de wet van Murphy.
Dat ik een heldin op sloffen ben is niet de enige reden evenwel. Een afbeelding die ik heb mogen lenen van iemand met een "gezicht" geeft voor mij net dat beetje extra aan de afbeelding.

Wie o wie heeft ergens in zijn archief nog een eenvoudige, grappige, lelijke tekening/beeld van een olifant die ik mag gebruiken voor mijn widget?
 
Uiteraard wordt vermeld van wie het olifantje is.

32 thoughts on “Oproep Medebloggers:

  1. Ik zou toch maar even goegelen bij "afbeeldingen".
    En een geheimpje aan je verklappen: Murphy is een digibeet, en heeft daar nog niet als een olifant door de porceleinkast gelopen.

  2. Ik dacht ook aan Annet van ‘Voelsprieten’.
    Helaas zijn olifanten niet mijn ‘ding’. 🙂
    .

  3. hm… heb je geen neefje, nichtje of buurkind?
    kinderen zijn dol op het tekenen van olifanten.
    ‘k wou dat ik een kind was, dan zou ik het zo doen :-).

  4. @Theo
    Aan een olifant die niet kan lopen heb ik niets;-)
    maar ik denk dat ik wel ergens een mailadresje heb;-)

  5. @Aad Verbaast
    een werkje lenen van een medeblogger is warmer, origineler, verrassender en dankbaarder dan een googletocht.
    Murphy, wanneer heb jij die het laatst gesproken?
    @Dianne
    ik ook, spannend!
    @Maria Dolores
    mijn jongste kan wel een kras olifant maken
    mijn oudste een fractie naturalistischer
    maar dan krijg je het probleem hoe krijg je zoiets optimaal op de foto, niet dus. Ik geef graag de schuld aan mijn digitale samsung, maar het is natuurlijk helemaal niet zijn schuld;-)
    je hoeft geen kind te zijn om een grappige olifant te kunnen tekenen, Maria Dolores, hoe lelijker des te grappiger vind ik bij dit soort dingetjes.
    Ik zit in elk geval niet op perfectie te wachten;-)

  6. @Asyke,
    ik heb er een op mijn blog, een foto.
    op 30 september 2009.
    dieren, beesten en billen heet het ‘artikel’.
    als je die wilt, mag je hem hebben.
    tekenen kan ik niet,
    ciao,
    Maria-Dolores

  7. @Maria Dolores
    Dank je wel, ik kom vanmiddag kijken. Ik moet nu mijn kind van school halen en we moeten taart gaan kopen, vanwege zijn geweldige rapport.

  8. Wat een originele vraag, dacht
    dat Murphy een olifantje was…
    zal ik een fantje voor je tekenen?
    groet van Annet

  9. Misschien dat Stripman iets voor je kan betekenen. Ik kan nog geen boom tekenen, helaas.

  10. @ waarde assyke. Niet zo bang zijn…
    Ga naar Google, afbeeldingen en tikt dan gewoon " grappige olffanten"of andere zoektermen in. Deze afbeelding kopieren naar een eigen map dan jouw widget aanmaken met de afbeelding uit het eigen archief.
    Lukt vast wel…
    Succes!
    Ps wel even in het kleinste lettertype, de bron vermelden, zie ook mijn blogbijdragen met de foto’s.

  11. Ik word zo ondertussen ook heel nieuwsgierig naar wat jij met een olifant in je widget wil… :-))
    Hartelijke groet, Coby

  12. @Annet
    Dat is wel heel lief, maar dat hoeft niet. Als je er één kant en klaar hebt, mag het ook.

  13. @Simen Vrederat
    Ze zijn zo mooi en bijzonder.
    En dan worden ze gestroopt vanwege één lichamelijk onderdeel.
    @zelfstandig_journalist
    Alles wat ik kan is net die boom;-)
    @R. Kruzdlo
    Ben jij ook begiftigd met tekentalent?
    Jaloers kan ik daar op worden. En op goede fotografen.
    O en op pianisten en balletdansers en op…;-)))))

  14. @Nummer 22
    Ik ben nou eenmaal een bange haas.
    Maar ik heb het wel eens gedaan hoor, toen ik nog een belgisch blog had, maar het zat me nooit lekker.
    Nu lees ik dat ik eigenlijk de allerkleinste lettertype had moeten gebruiken (aha! ik gebruikte er helemaal geen, wist vaak niet eens van wie de foto was;-)
    @Coby
    tsja, als je nieuwsgierig aangelegd bent…dan wordt het moeilijk;-)
    maar het is niets bijzonders hoor, ik wilde gewoon mijn blog wat persoonlijker maken, nu staat er nog helemaal niets. Dat is alles;-)

  15. @Henk Visser
    En dit soort onverwachte reacties zoals van u, dat vind ík dan weer leuk en daar ging het mij ook onder andere om.
    Dank je wel!!!!

  16. ik wilde een olifantje voor je tekenen
    maar ik zie dat het niet meer hoeft
    succes ermee, liefs Moon

  17. @Moonfairy
    Het gaat om je intentie. Dank je.
    Ik ben trouwens van plan met meerdere olifantjes iets te gaan doen.
    @Paco
    ja, jij zit natuurlijk met die erwten in de maag. Teken een olifant van snert…Wel stevig papier kiezen, karton of zo, iets wat goed absorbeert. Je weet, een kunstenaar is vrij in het kiezen van zijn materialen;-)

Geef een reactie

